Strony

poniedziałek, 4 marca 2013

65.Pędzel Revlon

Witajcie:)
Dziś opowiem o pędzlu Revlon,który jest sprzedawany razem z pudrem,ale w związku z jego  uszkodzeniem firma Allekosmetyki.pl sprzedaje sam pędzel. Nie mam zbytniego doświadczenia z pędzlami, jest to mój drugi pędzel do za tuszu mankamentów urody.
Jest mały i pewnością zmieści się do każdej kosmetyczki. Bardzo mięciutki i łagodny dla skóry. Mimo tych niewielkich rozmiarów dobrze się go trzyma.
Płukałam go już parę razy i na moje spostrzeżenie jest to,że klej dobrze trzyma. Do dziś przy myciu wypadły mi tylko 2 włoski. Do wad mogę dodać ,że trochę się napuszył po wodzie,ale tak chyba ma każdy pędzel :z miękkim włosiem :)


   Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem www.allekosmetyki.pl

23 komentarze:

  1. nie jestem przekonana do takich kształtów pędzelków:) wole szerokie i okrągłe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki,był dołączony do bronzera,ale go nie używam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ja jakos nie mogę się przyzwyczaić do takiego kształtu pędzelka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie mam tylko pędzel do różu, który musiałabym wymienić bo zaczyna bardzo mocno gubić włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama mam jakiś taki malutki i o podobnym kształcie :3
    Zapraszam na poniedziałkowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja morduję już chyba ponad rok pędzel Essence do rozświetlacza, używając do pudru, różu i do czegokolwiek, co mi się nawinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem oryginalny ten pędzel ;)
    ale ja jednak preferuje dłuższą rączką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie takich malych, wolalabym z dluzsza raczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale malutki pędzelek ;) Szkoda, że ma taki króciutki uchwyt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponoć ta moja już ma kilka lat ale jest w świetnej kondycji:) cekiny wszystkie widać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam tego pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda jak taki plastikowy z gazety, a tu niespodzianka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. haha uroczy jak zabawka dla dziewczynek w make up;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się pędzelek naprawdę uroczo! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo poręczny!! ;) Już obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno zmieści się do każdej kosmetyczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog + notka:*
    obserwuję i liczę na to samo z Twojej storny
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)