Strony

środa, 19 grudnia 2012

29.WATER NAILS

Dziś mam taki mały instruktarz jak zrobić water nails! Zdjęcia były robione we wrześniu i zamieściłam już je na jakimś portalu, bo chciałam przedstawić internautką fajny sposób na pomalowanie paznokci :)


Zrobiłam numerację aby przedstawić mniej więcej jak to zrobiłam :)

1. Użyłam wodę Nestle Aquarel (truskawkowa ). Dlaczego o tym piszę? Gdy zaczęłam robić paznokcie użyłam najpierw wody takiej prosto z kranu. Niestety lakiery nie chciały się rozprzestrzenić. Następnie użyłam wody przegotowanej ,ale i w tym wypadku się nie udała próba zrobienia WATER NAILS. Moja woda okazała się zbyt twarda, dlatego mając pod ręką wodę firmy Nestle udało mi się osiągnąć mój cel! Moja woda miała temperaturę pokojową
2.Przygotowujemy kubek i aplikujemy lakier na tafli wody. Lakier powinien się rozprzestrzeniać.
3-4.Tworzące się „okręgi” w wyniku nakładania kolejnych kropel lakieru .
5. Następnie wykałaczką lub igłą robimy wzorki.
6. Mój wzór końcowy „kwiat” :D
7. Wkładamy palec w wybranym miejscu i wykałaczką zbieramy lakier po bokach palca.
8. Wyciągamy i czyścimy niepotrzebny lakier.

No i koniec. Można na początku także obkleić taśmą wokół paznokci aby mieć mniej zalegającego lakieru na palcach. Aby kolory były bardziej intensywne należy na początku pomalować paznokcie jedną warstwą na kolor biały :)))


Dziś to na tyle:) Postaram się zrobić jeszcze parę aktualnych instruktarzy na fajnie pomalowane paznokcie :)
Ktoś z Was próbował już  ten sposób?

15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taki sposób na paznokcie :) super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam ale nie wyszły mi może przez wodę z kranu spróbuje teraz użyć tak jak piszesz 'z butelki'

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracochłonny sposób ale warto bo efekt jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity efekt, widziałam już ten sposób gdzieś w internecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wyszło tylko za 1 razem ;P Potem miałam duże problemy z "rozlewaniem się" lakierów :( Ale może też wypróbuję taką kupną wodę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo genialne! nie słyszałam o takim sposobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten sposób, jednak nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega, tez o tym pisalam na pewnym portalu, ale sama jeszcze sie nie odwazylam :) Moze warto sprobowac, bo efekt obledny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :) Znam ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie miałam na to nerwów;(

    OdpowiedzUsuń
  11. super to wygląda! ja kiedyś próbowałam tej metody i zupełnie mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)