Strony

niedziela, 30 grudnia 2012

35. Playboy

Witajcie:)
Dziś przedstawię perfumy Playboy!
Trafiły do mnie przez przypadek-dostałam je w prezencie:)

Playboy Play It Lovely
Zapach bardzo dziewczęcy,słodko kwaśny-dla mnie idealny! Mam dezodorant i nie utrzymuje się dość długo,ale mimo to uwielbiam GO!

Zestaw Playboy Play It Spicy
Kolejny przepiękny zapach ,który przypadł mi do gustu. Podoba mi się flakonik z tą srebrną kropką i nakrętki w kształcie uszu królika :) W zestawie jest perfum i dezodorant- dezodorantu jeszcze nie użyłam ,ale są z tej samej lini i pachną tak samo. Perfum jest wystarczająco trwały i jestem zadowolona z tego prezentu .





27 komentarzy:

  1. A gdybys miala doradzic, to ktore sa delikatniejsze? Mniej "lepiace" i slodkie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm...według mnie Play It Lovely jest bardziej świeży,mocniejszy taki słodko-kwaśny
      a delikatniejszy i zarazem bardziej słodki jest Play It Spicy :D
      trudno mi Ci pomóc ,który lepszy:) najlepiej w drogerii na testerach sprawdzić :))

      Usuń
  2. Ja miałam play it sexy i jak dla mnie były za bardzo ciężkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tego perfumu ale chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;p właśnie chcę jakiś perfum z Playboya, ale nie wiem który wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam play it spicy i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się nad kupnem. pewnie jeśli plany na ferie nie wypalą to kupię sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja posiadam mgiełkę Play it Spicy, ubóstwiam jej zapach :D teraz akurat jest promocja w Naturze na perfumę, więc kto wie, może ją kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ;3
    Chociaz ja nie lubie perfum , może skorzystam ? ;3
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje D:

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam mgiełkę Play It Spicy - uwielbiam jej zapach! Jak wykończę parę swoich zapachów mam zamiar kupić wszystkie rodzaje zapachów Playboy'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wąchałam :) te perfumy w rossku i były przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te perfumy pięknie pachną : )
    Jedna z moich Koleżanek ma ; )
    Fajny Blog : )
    Obserwuję : )
    Zapraszam do siebie , może mój Blog Ci się spodoba i zrobisz to samo ; )
    Zapraszam ! : )

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie tu u ciebie , obserwuję i na pewno będę wpadać i komentować ;3

    pozdrawiam i zapraszam ;7

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ,,Play it rock"
    Tych używam codziennie. Niestety dezodoranty Playboya są beznadziejne. Wiem bo mam aż 2 i czekają aż je wykończę. Ładnie pachną, ale nic więcej.
    Zapraszam na niedzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna recenzja:3 Może kiedyś kupię:D
    i przy okazji;)
    zapraszam do mnie, mam post pod ktorym zadajecie mi pytania dotyczace mnie i bloga:3

    OdpowiedzUsuń
  15. O ;) Nie dawno chciałam sobie kupić perfum z Playboya. Najbardziej uwiódł mnie ten żółty. Bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie najlepszy zapach to ten z tej najnowszej zlotej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te perfumy, nie drogie, a ładnie pachną ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam Play it rock :)
    bardzo fajny zapach :)
    a z tych zapachów co masz to nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam zamiar zamówić:)

    Obserwuje i licze na rew :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post,ogólnie fajnie piszesz wciągnęłam się *-*
    Mam mgiełkę z Playboya ,mm świetnie pachnie ;) Ogólnie Playboy ma świetne zapachy ;3
    Pozdrawiam


    Komentujesz i obserwujesz?Ja się odwdzięczam ! :)
    xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zapachy playboy'a
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam Play it sexy z tej serii, jestem bardzo zadowolona :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja koleżanka je uwielbia :) Ładny zapach, ale mam tyle perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny zapach, miałam je kiedyś i bardzo mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapach piękny! podkradałam mamie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)