Strony

poniedziałek, 1 lipca 2013

87. Krem wygładzający Nagietek firmy Mariza oraz podsymowanie ostatnich miesięcy


Witajcie ;) Ostatnio u mnie zamieszanie… 3 dni na wyczerpujących zakupach ,po których marzył mi się tylko relax! Odebrałam wyniki matur i jestem pozytywnie zaskoczona:) Wahałam się zerknąć do teczki i sprawdzać jak mi  poszło, ale moje obawy były na szczęście bezpodstawne. Uff!!!

Obiecuję sobie, że w tym miesiącu będzie co najmniej 12 postów-mam nadzieję, że słowa dotrzymam. Jutro do pracy na parę dni-zobaczymy jak będzie ;) Chcę sobie zarobić i kupić basen-o tak! :3

Dziś parę słów o kremie z nagietka dla skóry suchej i wrażliwej firmy Mariza.

OD PRODUCENTA:
Krem z ekstraktem z kwiatu nagietka lekarskiego bogaty we flawonoidy i karotenoidy, posiada doskonałe właściwości kojące i łagodzące podrażnienia. Intensywnie nawilża i regeneruje skórę, przywracając jej gładkość, miękkość i elastyczność.
Sposób użycia: krem nanieść na oczyszczoną skórę i delikatnie wmasować.

 Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Sorbitan Sesquioleate, Ceresin, Glycerin, Calendula Officinalis Extract, Beeswax, Magnesium Sulfate Hepta-Hydrate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Parfum, Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.



MOJA OCENA:
Krem zamknięty jest w małym poręcznym słoiczku, o pojemność 50 ml. Starcza na długo, jest nieco gęsty ,ale szybko się wchłania. Daje efekt nawilżenia, po którym twarz wydaje się być miękka i gładka. Łagodny, nie powoduje podrażnień. Zapach nieco chemiczny, roślinny, ale nawet przyjemny. Po za nawilżeniem, nie zauważyłam innych właściwości tego kremu. Myślę, że świetnie się sprawdzi dla osób, których wrażliwa cera domaga się dopieszczenia.
Cena:8,30zł-uważam,że to nie jest cena zza wysoka i jest adekwatna do tego produktu:)


I oczywiście podsumowanie 3 miesięcy:
423 obserwatorów, 195 osób na fanpagu
10973 wyświetleń! <3
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, KAŻDE ODWIEDZINY <3

 
Jutro Wam pokomentuje jak wrócę z pracy , a jak zdążę to może napiszę kolejną notkę :) Buziaki!

59 komentarzy:

  1. Całkiem fajny, nie stosowałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam do tej pory o tym kremie, ale brzmi nieźle, akurat moja skóra wymaga głównie nawilżenia.
    Ja tydzień temu odbierałam wyniki egzaminów gimnazjalnych, też się obawiałam a wyszło nawet dobrze : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam żadnego kosmetyku firmy Mariza. Świetna szata graficzna bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim, ale również nie mam aktualnie potrzeby do jego stosowania ;)

    Pozdrawiam, u mnie ROZDANIE. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś zadowolona z wyników matury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam próbkę tego kremu, nie był taki zły ale jak dla mnie ciut za tłusty no i ta parafina... gratuluję zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że krem by się u mnie sprawdził mam właśnie taka skórę do której jest przeznaczony

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tego kremu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem wrażliwcem więc raczej nie spróbuję, ale wydaje się, że to fajny produkt. Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie z kosmetykami Balea, na moim blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nagietka nie miałam, ale miałam rumiankowy i białej herbaty, byłam z nich zadowolona :) więc może i ten nagietkowy kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z Marizy posiadam jak do tej pory puder transparentny i zastanawiam sie nad kupnem czegoś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli jest dobry do cery wrażliwej to chyba powinnam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czsami stosuję kosnetyki Mazira, ale nie spotkałam tam takiego kremiku... warto wiedzieć :) OBSERWUJĘ :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :)
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic dotychczas z Marizy

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam tego kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. NIe taki mały ten obiad bo wcześniej zupka pomidorowa 3 h przed obiadkiem :D a w między czasie owoce podadam male porcje :)
    CIekawy ten krem, wypróbuję kiedys tez go :)
    Bardzo fajne to podsumowanie ! fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo fajny, ale nie do mojej cery :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze nic tej firmy i w sumie za bardzo nic mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam suchą cerę więc się zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z marizy mam tylko puder i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Marizy kilka kremów mnie zainteresowało, ale nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. jakoś nie mam zaufania do marizy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena jest baaardzo fajna bym powiedziała, ale ja np potrzebuję czegoś co rozwali mnie pozytywnie zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dałabym mu szansę, ale moja cera toleruje tylko zwykły krem nivea ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda na całkiem fajny krem:) kto wie czy się nie skuszę, ponieważ moja skóra jest na prawdę wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mariza jakoś mnie nie przekonuje do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby udało ci się kupić ten basen, bo to świetna rzecz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam kremy nagietkowe, ale tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. I must say, as substantially as I enjoyed reading what you had to say, I couldnt help but lose interest after a while. Its as if you had a great grasp around the topic matter, but you forgot to include your readers. Perhaps you should think about this from extra than one angle. Or maybe you shouldnt generalise so very much. Its better if you think about what others may have to say instead of just heading for a gut reaction to the subject. Think about adjusting your personal believed process and giving others who may read this the benefit of the doubt.
    Eques trianism Games

    OdpowiedzUsuń
  30. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń
  31. amazing once the article I was reading this thank you ^ _ ^
    Cara mengobati mata minus secara alami

    OdpowiedzUsuń

  32. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń

  33. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń

  34. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń

  35. thank you for your article really helped me in finding interesting information information
    good luck
    OBAT GONDOK BERACUN PALING JITU

    OdpowiedzUsuń
  36. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  37. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  38. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  39. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  40. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  41. Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak
    http://obatbuahzakarbengkaksebelah.wordpress.com/cara-mengobati-buah-zakar-yang-bengkak/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)