Strony

środa, 3 lipca 2013

88. Cienie REVLON CUSTOMEYES Shadow & Liner PARTY POPS


Witajcie! Muszę się Wam czymś pochwalić -lecę do Paryża na wakacje na tydzień zupełnie sama :D Wyjazd na początku sierpnia,a ja już żyję tym wyjazdem i przeżywam :) Gdzieś ostatnio u kogoś na blogu widziałam fotki właśnie z tego miejsca,a teraz sama tam jadę! Make dream come true!

Dziś powracam do tematu paletki REVLON-tym razem będzie to recenzja +make-up

OD PRODUCENTA:
REVLON CUSTOMEYES Shadow & Liner PARTY POPS – Najmłodsze dziecko firmy Revlon. Kompletny zestaw cieni, dzięki któremu Twoje oczy będą pięknie i zmysłowe. Kolory cieni dobierała Gucci Westam, więc możesz być pewna, że ta paleta barw idealnie nada się na szaloną imprezę. Twój makijaż będzie jedyny w swoim rodzaju i dostosowany do Twojej osobowości.
Każdy zestaw wyposażony jest w 4 kolory pudrowych cieni do powiek oraz jeden liner. Takie połączenie gwarantuje tysiące kombinacji, dzięki którym uzyskasz piękny i drapieżny makijaż. Na odwrocie zestawu znajduje się krótka instrukcja obrazkowa oraz porady dotyczące tego jak w pełni wykorzystać paletę proponowanych barw. Małe i stylowe opakowanie sprawia, że produkt jest idealnym pomysłem na prezent.
Pojemność: 5,67g
źródło informacji: http://www.allekosmetyki.pl/revlon-customeyes-shadow-liner-party-pops-p-1154.html




MOJA OCENA:
Paletka z 5 ciekawymi kolorami, w małym i długim opakowaniu,które jest dość stabilne. Cienie mają małe brokatowe drobinki,ale o ile się nie mylę to tylko z wierzchu, dalej są matowe. Co do pigmentacji no to tu trochę pozostawia ona do życzenia-szczególnie kolor biały i pomarańczowy,którym ciężko się jest "wybić.. Pomarańczowy zlewa się ze skórą,a białego na powiece nie widać-rozmazuje się. Co do odcieniu zieleni to mam neutralny stosunek, natomiast róż i fiolet bardzo mi się spodobały-wg mnie dwa najlepsze kolory z całej paletki i nawet fajnie się oba prezentują,a ponadto mają najlepszą pigmentacje!

W opakowaniu również jest pędzelek,który ma dwie końcówki dzięki czemu aplikacja staje się łatwiejsza. Cienie trzymają się naprawdę długo,no ale jak już wspominałam nie wszystkie są tak samo intensywne i ich żywotność zależny chyba od wybranego kolorku-im ciemniejszy tym dłużej na powiece go widać. Nie zbierają się w załamaniach oka,jednak trochę się osypują podczas aplikacji.


 Czas na makijaż:) Postanowiłam zrobić taki jak na opakowaniu z tyłu:

Słodki balonowy,delikatny make-up :) Trochę krzykliwe kolory,ale fajnie wyglądają na powiece-nie powiem,że nie :)
 Dziś to na tyle:) Jestem zmęczona po pracy, choć szkoda,że tylko była na parę dni:) 2/3 na basen już uzbierane:))
Jak się Wam podoba makijaż?


24 komentarze:

  1. Piękne kolorki, tylko szkoda że tak słabo napigmentowane :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo ładne, jednak osobiście lubię, kiedy cienie są mocno napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki śliczne, ale w opakowaniu ;/ pigmentacja kiepska ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podkład z tej marki i jestem z niego mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki cudne, owszem. Na opakowaniu wszystko zawsze tak ładnie wygląda ;)
    ładny makijaż.
    Sama do Paryża? Weź mnie <3 Ja też chcę! ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, zazdroszczę Paryża :o A cienie całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama, sama? Ale do kogoś czy tak w ciemno? Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo zazdroszczę, mimo ze nie dawno sama tam byłam! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaz wyszedl Ci sloodko :D
    o ja, ale Ci zazdroszczę. weź mnie ze sobą!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tego Paryża. Moim marzeniem jest kiedyś tam polecieć :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przywieź dużo zdjęć z Paryża, żebyśmy miały co oglądać na pocieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paryż to ciągle moje marzenie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. widać że są średnio napigmentowane, fioletowy cień jest śliczny.
    paletka ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny makijaż :) a co do paletki, jak dla mnie zdecydowanie za słabo napigmentowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatne kolorki jeśli chodzi o pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne kolorki :)
    śliczny makijaż ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorki ładne, ale faktycznie kiepską pigmentację mają...szkoda

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam cienii więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne cienie, mogłyby być troszkę bardziej widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne cienie ! dobrze "użyte" dają efekt !

    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne cienie ! dobrze "użyte" dają efekt !

    zapraszam w wolnej chwili do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. hm właśnie zastanaiwlam się nad cieniami z Revlon'a, ale widzę, że ostatecznie tak średnio je oceniasz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)