Strony

sobota, 16 listopada 2013

93. Zmiany,zmiany-czyli co tam u mnie słychać

Witajcie! Nie odzywałam się przez 2 miesiące,a to dlatego,że zmieniło się moje życie. Poszłam na studia i wszystko toczy się teraz szybciej. Czy żałuje? Absolutnie nie! Taka zmiana była mi potrzebna-nowe miejsce,nowi znajomi, samodzielność...

                                                                       źródło
Po pierwsze nie miałam laptopa,także mój dostęp do internetu był ograniczony. Kupiłam nowy jakiś tydzień temu,ale wszystko co mam na bloga,czyli zdjęcia zostały na komputerze stacjonarnym w domu,więc muszę je zgrać,bym miała co tu dodawać :)


Będziecie musiały/musieli mi wybaczyć również to,że nie będę poświęcała tyle czasu na bloga co kiedyś. Owszem będę się starać dodawać notki jak najczęściej,ale teraz muszę zadbać sama o siebie. Muszę sprzątać,gotować,robić zakupy- a właśnie zakupy zajmują mi najwięcej czasu,gdy chodzę po hipermarketach i oglądam,co tam ciekawego mają:)

                                                                        źródło
Zajęcia zazwyczaj zaczynam o 11,a kończę o 18. W tym jest 1,5 godz. przerwy by iść do domu i się najeść. I praktycznie wpadam i wypadam do mieszkanka. Jest to męczące,ale da się tak żyć-byle nie na dłuższą metę! Do tego wszystkiego dochodzą kolokwia-jedno już za mną :) I nauka oczywiście,nie mówię,że z wszystkiego się uczę tylko z matmy,bo wiem,że jak sobie odpuszczę to potem się pogubię.



Ostatnią rzeczą,o której chcę napisać to to,że mój blog obchodził 3 listopada swoje 1-sze urodziny!
Także chcę Wam bardzo podziękować za ten rok, moim stałym czytelnikom jak i osobom,które kiedykolwiek przez przypadek odwiedziły moją stronę. W następnym poście zrobię małe podsumowanie roku. Planowałam zrobić jakiś konkurs dla Was ,ale zbyt dużo się działo,a  moje plany nie idą w parze z czynami. Jednak niedługo na pewno coś wymyślę :)))))))






45 komentarzy:

  1. No to powodzenia z pogodzeniem wszystkich zajęć ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy torcik :) Ja też dużo czasu spędzam na zakupach lubie szperać i szukać nowych dobrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiadomo, czasu jest mało :)
    uwielbiam Twojego bloga i mam nadzieję, że od czasu do czasu mimo wszystko uda Ci się znaleźć parę minutek na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana rozumiem Cię doskonale. Ja do dziennych studiów mam jeszcze pracę. I dwie godziny poświęcam na same dojazdy i powroty z niej ;/. Poza tym fajnie, że wróciłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na studiach kochana! :) ja już niestety mam okres studencki za sobą :) ciesz się tym czasem wchodzenia w dorosłość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy lub drugi rok zawsze jest zawalony zajęciami.. Jak się przyzwyczaisz to poradzisz sobie z organizacją czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie samej zaczęła się szkoła i ciężko z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wkrótce wszystko sobie poukładasz ...:) no i gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje roku :)) I mam nadzięję, że znajdziesz czas na posty :*

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w tym roku poszłam na studia, ale na niestacjonarne :) no i już rok minął więc gratuluję i życzę, żebyś dalej dodawała jak najwięcej notek no i pogodzenia tych nowych rzeczy, które przyszły do Ciebie z kontynuacją nauki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Studia to świetna nauka samodzielności :-) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. ;) Świetnie piszesz.
    Obserwujemy?
    http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że Twój blog obchodził 1sze urodziny - życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ive begun to visit this site a couple of times now and i have to say that i find it quite exeptional actually. continue doing what youre doing! =p
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna notka :D
    zapraszam na
    http://goodaay.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy przydał by się komentarz kogoś doświadczonego
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ,że tak rzadko piszesz, lubiłam zaglądac do Twojego bloga :) pozdrawiam serdecznie i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super smakowicie tutaj u Cibeie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Good article! We are linking to this great post on our site.
    Keep up the great writing.

    My weblog: respawnables hack android no root ()

    OdpowiedzUsuń
  19. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  20. selamat pagi, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  22. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  23. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you serve content very useful for me , I hope you consistently presenting quality content for readers . thank you

    OdpowiedzUsuń
  25. helpful indeed once this article. I am happy to feel the benefits of this article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  26. I was very impressed with the article that you created, thank you for giving inspiration

    OdpowiedzUsuń
  27. very remarkable article, many points are points that I can learn, and certainly useful. thank you

    OdpowiedzUsuń
  28. Մենք տրամադրում թմրանյութ է բուժել տարբեր առողջական խնդիրներ, օգտագործում է թմրադեղեր, որը տրվում է եւ սերմերը կարող է բուժել հիվանդությունը ամբողջությամբ.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  29. Your article is very useful for me, a lot of knowledge that I can get out of your blog. thank you

    OdpowiedzUsuń
  30. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  31. Very good article, I appreciate your hard work in work full of creativity, I am Glad to visit your blog.

    Ramuan Tradisional Untuk Mengatasi Klimaks Dini

    OdpowiedzUsuń
  32. I am very happy to enjoy your nice content, hopefully you can continue to be consistent in presenting informative and useful content.

    Obat Permanen Untuk Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  33. Your blog is very creative, I appreciate your work. very interesting to read. thank you

    Obat Klimaks Dini Terbaik

    Cara Mengatasi Mani Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi
    I like the style of your dress, a good idea to make niche blog about fashion.
    if you can advice, provide information and tips on various types of clothing for various events, or various types of body shape.

    Obat tradisional ereksi penis lemah mudah loyo

    Cara cepat mengobati klimaks dini paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi
    very interesting choice of theme of your blog, I appreciate your hard work in working especially in blog world. thank you

    Obat ejakulasi dini agar sembuh permanen

    Ramuan rahasia untuk atasi ejakulasi dini permanen

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi.
    I am very happy to enjoy your great content. I know to create blog content takes hard work, hopefully you can continue consistently. thank you

    Obat Ejakulasi Dini Sampai Sembuh Permanen

    Cara Cepat Mengatasi Masalah VItalitas Pria

    Cara Mengatasi Masalah VItalitas Pria

    OdpowiedzUsuń
  37. imopoker adalah bandar poker idn terpercaya raih kemenangan bersama kami
    agen poker online terpercaya

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)