Strony

wtorek, 3 września 2013

90. Krem do twarzy AVON

Witajcie :) Mimo tego,że piękna pogoda do nas wróciła dopadła mnie jesienna melancholia.Mam nadzieję,że niedługo się wybudzę i znów będę pełna sił :)
Dziś opowiem o kremie do twarzy z Avonu. Zawsze do tej marki podchodziłam z dystansem, szczególnie do kremów jak i balsamów, jednak ten krem całkowicie zmienił moje zdanie.

 Zacznę tradycyjnie od opakowania. Zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności  125ml. Jak dla mnie to sporo i z pewnością starczy mi na długo. Ma cudowny słodko-kwaśny zapach,który po prostu uwielbiam! Mogłabym go wąchać i wąchać...Woń zdecydowanie mnie zaskoczyła,bo nawet nie sądziłam,że kosmetyk z granatem może tak świetnie pachnieć.
Konsystencja jest kremowa i bardzo lekka. Łatwo się wchłania, a na twarzy ma się przyjemne uczucie nawilżenia. Kolor kremu to coś a`la łososiowy róż,jednak nie pozostawia plam na cerze.
 Używam go już miesiąc,a sporo jeszcze mam. Nie zauważyłam,aby podrażniał moją cerę.
 A tu pod naklejką powinien być skład. Nawet coś tam  prześwituje jednak,po podniesieniu naklejki i jej rozwarstwieniu nie ma tam nic. Z tej etykietki słabo jest odczytać z jakich substancji powstał produkt-napisane jest jedno na drugim. Może to fabryczny błąd,a może i celowy zabieg-tego nie wiem,ale według mnie skład powinien być czytelny.
Polecam go wypróbować, to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kremów do twarzy :)

A Wy jaki krem do twarzy aktualnie używacie?

30 komentarzy:

  1. kiedyś namiętnie używałam kremu z Avonu brzoskwiniowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odkad uzywam kremow ktore sama sobie zrobie, widze z emoja buzia sie poprawila!

    ja juz obserwuje, teraz czekam na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! ;D Bardzo ciekawe i przydatne imfornację. Na pewno zajrzę tutaj jeszcze nie raz ;)

    * Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra do niedawna go używała i poleciła mi go :)


    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i sprawdzał się całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę na kremik z racji, że muszę kupić nowy. ;) Oczywiście, że obserwujemy. :* Ja już :> Świetny blog! BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie używam z Bingospa, z Avonu nie miałam jeszcze kremów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. a dziś znowu sięgam po krem z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go, jest świetny :) oprócz kremu uniwersalnego Nivea tego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć ;) Jak dotąd, z serii Naturals, trafiały mi się same buble :D Może kiedyś go sobie zakupię i przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne , ja juz obserwuje. A ty? C:

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam go z jakiś rok temu ale nie bardzo przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  13. boje się jakoś kosmetyków z Avonu,bo nie każdy jakoś mi pasuje :<

    OdpowiedzUsuń
  14. już dawno nie używałam kosmetyków z avonu...z tego co pamiętam jakoś ta seria nie zachwycała mnie.
    Ja się teraz smaruję Marizą i jestem zadowolona z niej;)

    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych na moje pierwsze mini rozdanie:)
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubie brzoskwiniowy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja aktualnie używam oliwkowy krem z Ziaji i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)


    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna recenzja, dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie jeśli się blog spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten zapach
    dodajemy do obserwowanych ? :)
    estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię kremów do twarzy z avonu... Ostatnio miałam jeden i wyglądałam po nim strasznie - miałam całą twarz czerwoną i niestety, cała twarz mnie po nim swędziała. Jeżeli chodzi o produkty do twarzy - te z avonu omijam szerokim łukiem :) Aczkolwiek moja cera jest bardzo wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  20. z Avon'u używałam mgiełki do ciała, ale nigdy żadnego kremu, może kiedyś się przełamie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i wgl blog. Ja zazwyczaj używam balsamu do ciała z Avonu, jednak ten krem do twarzy nie byłby złym pomysłem dlatego iź moja skóra jest bardzo wysuszona i szorstka..jak po goleniu XD Dziękuje też za komentarz na blogu, chętnie zaobserwuje i liczę na to samo :)
    http://ifollowforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te kremy z Avonu;) są lekkie, dobrze nawilżają i pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie używałam tego kremu :) obecnie używam dwóch kremów nivea na dzień make up startera i na noc taki zwykły granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również go polecam :)
    obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. no skład to jednak podstawa, a z naturals miałam kiedyś do twarzy ten brzoskwiniowy i polecam, bo ładnie poprawiał koloryt skóry ;) i ten zapach.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. mam różany i jest ok jednak najlepszy krem, ktory kiedykolwiek mialam to krem ziaja oliwkowy. swietnie nawilza nie zapycha szybko sie wchlania. polecam w 100% :)

    OdpowiedzUsuń






  27. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)