Strony

niedziela, 15 września 2013

91.MUST HAVE- JESIEŃ 2013

Witajcie :)
Dziś post  z działu fashion&jewelery. Przedstawiam to, co chciałabym mieć w swojej szafie na tegoroczną jesień.

Po pierwsze jakiś ciepły sweterek ! Ostatnio nawet byłam na zakupach i przymierzałam swetry,ale ciuchy typu OVERSIZE są dla mnie zza duże. Zdecydowanie wolę jak są typowe rozmiary S,M,L,XL.. -łatwiej jest wtedy coś wybrać,co będzie pasować :)

 Pull&Bear,River Island,H&M

Po drugie bluza  sportowa z numerem,literą,ciekawym napisem... Bardzo mi się ten trend podoba i ogólnie lubię nosić takie ciuchy na co dzień.Na allegro jest teraz wiele ofert tego typu bluz :)
                                                                             1
Po trzecie spodnie. Oczywiście jeansowe rurki. Kolor standardowy czarny oraz jaśniejszy niebieski.
1 2

Po czwarte koszula jeansowa z jakimiś dżetami,ćwiekami,cykoriami. Choć nie wiem,do czego by mi pasowała... Hmm ?
1
2
Po piąte moro- koszula lub spodnie. Trend z zeszłego sezonu jesiennego ,jednak jest świetny!
 Cubus,Zara
1
Po szóste złota biżuteria. Złoty łańcuch,zegarek,bransoletki- od dawna o tym marzę :)
1 2 3
Po siódme torebka czarna , mile widziana z ćwiekami.Coś a`la ta:

1


Po ósme żakiety! Mam tylko jeden miętowy,a chciałoby się więcej. Kolor beż,róż i grafit.

I po dziewiąte panterka lub nadruk tygryska na ubraniu. Trudno mi określić,czego dokładnie w tym momencie szukam,Patrząc na internetowe inspiracje rzuciła mi się w oczy spódniczka i szpilki-tylko czy nie za zimno na taki ubiór?

To na tyle :) Wiem,że większość z tych rzeczy nie kupie,bo nie dysponuję tak dużą kwotą pieniędzy,ale mam nadzieję,że choć 4 rzeczy z tutaj opisywanych znajdą się w mojej szafie ;)
Co jest Waszym MUST HAVE tej jesieni? :)

28 komentarzy:

  1. ja poluje na żakiecik jakiś zgrabny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula moro <3 Też muszę stworzyć sobie taką listę! ^,^

    OdpowiedzUsuń
  3. miętowy sweterek i zegarek bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pogardziłabym tymi wszystkimi rzeczami :D
    Najwyżej na mojej liście must have są grube swetry na zimę .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny żakiet! I na ten miętowy sweterek też mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już sobie kupiłam szarą bluzę ale bez napisów:) dżisnowa koszula już od dawana w szafie :) ale coś z ćwiekami by się chciało jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterki na pewno też muszę sobie kupić, koszula jeansowa jest świetna ale mało ciuchów mam co by pasowało do niej i wiele osób już je ma, żakiet też chciałam kupić i już mam właśnie różowy i czarny z panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie też poluję na jakaś fajna bluzę sportową - koniecznie bez kaptura! I jakiś oversize'owy sweter mi sie marzy ale pewnie bede w nim wyglądac nie za korzystnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Siwetne rzeczy , sama poluje na kilka z nich :) Szczególnie swterek ,bluza i ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni sweterek z pierwszego zdjęcia, idealny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. szpilki w panterke to moja nowa milosc :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam moro! :)
    Ja ostatnio kupilam w Tally Weijl legginsy moro i są meeega!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kupiłam taki złoty łańcuch :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, i mi przyda się taka lista! Inaczej kupuję bez zastanowienia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już dorwałam koszule z ćwiekami ;) spodnie również, ale w Polsce nie mogłam nigdzie znaleźć odpowiednich.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba zakiet. pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie http://dorotadrygalska.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jest ten sweter w panterke!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jako tako lubię oversize, ale nie taki, w którym wyglądam jak kijek ubrany w kurtynę...


    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sweterki, ale żakiet jest najlepszy! <3 Oczywiście obserwuję kochana :* dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do Oversize to powiem Ci, że u mnie to zależy ^^ Mam kilka bluzek tego typu i raczej je lubię, ale coś obcisłego, a raczej dopasowanego też lubię^^

    OdpowiedzUsuń
  21. też by mi się podobała taka torebka, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej wymarzonej... :(

    OdpowiedzUsuń
  22. hej:) świetny blog, b.mi się podoba:) obserwujemy?? ja już dodałam...:D pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba zakochałam się w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta jeansowa kurtka jest śliczna <3

    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    www.xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)