Strony

sobota, 3 listopada 2012

1. Alkemika Puder SŁOŃCE EGIPTU (Sunset)

Witajcie :) Zaczynam przygodę z blogowaniem. Będzie to głównie blog o kosmetykach, recenzje ,zdjęcia,opinie . Czasami "zejdę z toru" i napisze coś o modzie lub całkowicie innych rzeczach :)

A więc dziś chciałabym przedstawić kosmetyk marki ALKEMIKA znana także pod dawną nazwą Paese. Jest to tylko próbka, a nie pełnowymiarowy produkt,którą otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Pauliny.
Puder SŁOŃCE EGIPTU (Sunset)

OPIS PRODUCENTA:
 
Mineralny sypki puder brązujący do twarzy dekoltu i ciała. Bardzo ekskluzywny błyszczący jak klejnot, nasycony złotymi drobinkami, idealny by nadać ciału opaleniznę lub ją podkreślić. Puder bardzo miękko rozprowadza się na skórze nadając jej piękny, jednolity blask. Dobrze przylega do skóry dzięki czemu jest bardzo trwały.

MOJA OCENA:
Puder bardzo błyszczący,mieniący się w świetle złotą poświatą. Dobrze się rozprowadza na skórze i tak jak w opisie jest długotrwały. Jest to mój drugi puder sypki i szczerze mówiąc to jest znacznie lepszy od tego co wcześniej miałam pod względem jakości. Z pewnością mogę go polecić, ja jestem zadowolona !
                                                         










Zapraszam na  www.alkemika.pl

3 komentarze:

  1. Nie wiedzialam, ze ten Paese tak czesto zmienia nazwy (wczesniej byl znany pod jeszcze inna)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielnbiam wszelkiego rodzaju bronzerki :) Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię bronzerki :) ja obecnie używam kuleczek z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)