Strony

poniedziałek, 5 listopada 2012

3. Krem do rąk Joanna Sweet Fantasy (czekoladowy)

Dziś recenzja kremu do rąk firmy Joanna. Kosmetyki Sweet Fantasy są w trzech liniach zapachowych: kokos,wanilia, czekolada. Ja posiadam niepełny zestaw czekoladowy:  żel pod prysznic ,krem do rąk i szampon z którego jestem bardzo zadowolona! Do pełnego zestawu brakuje mi odżywki i błyszczyka :)

Jestem ciekawa kosmetyków o zapachu kokosu, kto wie może kiedyś będę miała okazje je wypróbować.


A przechodząc do konkretów to na początek opis producenta :)

OPIS PRODUCENTA:

 Sweet Fantasy to idealne połączenie zabiegu pielęgnacji ciała ze słodką ucztą dla Twoich zmysłów. Krem o czekoladowym zapachu doskonale zadba o Twoją skórę dłoni i uczyni rytuał ich pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Kosmetyk zmniejsza uczucie suchości skóry rąk i sprawia, że staje się ona gładka i miła w dotyku. Spróbuj, a będziesz chciała rokoszować się nim częściej i częściej…

MOJA OCENA:
Krem rzeczywiście nawilża skórę dłoni i sprawia , że staje się ona gładka i  miła w dotyku. Zamknięty jest w tubce z wygodnym zamknięciem (korek na zatrzask). Szybko się wchłania. Owszem pachnie czekoladą, ale nie taką jaką lubię najbardziej,ten zapach przypomina mi zapach ... świąt! Oj tak to jest dobre porównanie :D Razem z koleżankami tak stwierdziliśmy, że pachnie jak czekoladowy Mikołaj, który jest niemal w każdym sklepie w okresie świąt Bożego Narodzenia.

No to na tyle, postaram się zrobić recenzje jeszcze szamponu,którego już niewiele zostało :))














9 komentarzy:

  1. Nie lubię czekoladowych Mikołajów, kojarzą mi się z rozczarowaniem, bo zawsze ciekałam jak głupi, żeby je zjeść, a okazywały się zwykłą czekoladą. Za to słodkie kosmetyki uwielbiam ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już różne opinie czytałam i zastanawia mnie to już .. czy faktycznie dobry kosmetyk :) ale drogi nie jest a zapach mnie przyciąga ;) może nie ma rewelacji ale nie jest najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam krem do rąk, który zapachem przypominał mi płyn do mycia naczyń:D także wole zapach tej czekolady :D

      Usuń
  3. Mialam szampon z tej serii Joanny Sweat Fantasy, na poczátku zapach byl ok, ale z czasem zrobil sie paskudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie jestem najbardziej zachwycona szamponem czekoladowym :))

      Usuń
  4. Miałam krem do rąk z Joanny, ale ten kokosowy. Pachnie bosko, a do tego bardzo dobrze nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten krem :) Aż chciałoby się go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę skusić się na ten kremik ;-)
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)