Strony

środa, 7 listopada 2012

5. Błyszczyk Joanna

Witam :) Dziś przedstawiam błyszczyk Joanny (truskawka).

OPIS PRODUCENTA:

Błyszczyk do ust o apetycznym aromacie pielęgnuje i nawilża usta, pozostawiając je kusząco lśniące.

MOJA OCENA:

To co mi się w nim najbardziej podoba to piękny naturalny zapach i słodki smak. Przyzwoicie nawilża usta i jest tani na każdą kieszeń. Szkoda tylko , że nie jest trochę trwalszy. Trudno się go dozuje, to jest wada tego opakowania-błyszczyk się wylewa i przez to może być gęsty na ustach. No ale podsumowując jest OK :)








Niestety moje usta w tych mrozach nie są w dobrej kondycji.

9 komentarzy:

  1. nie lubię takich wyciskanych błyszczyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden taki wyciskany błyszczy i mi się włosy do niego lepią jak mam rozpuszczone. Ten jest truskawkowy to pewnie pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem ze słodkimi błyszczykami jest taki, że ja zjadam je z szybkością światła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jego wiśniową wersję i została zjedzona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tyle produktów joanny, ale szcerze powiem że tego błyszczyka nie widziałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałas nominowana do Liebster Blog : ) Zapraszam na mojego bloga po odbiór nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię kosmetyki Joanna ale z tą wersją błyszczyka się jeszcze nie spotkałam muszę zwrócić w drogerii na nie uwagę :)
    Zapraszam cie do mnie na bloga :)
    +Obserwuję u Ciebie i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i lubię kosmetyki Joanna ale z tą wersją błyszczyka się jeszcze nie spotkałam muszę zwrócić w drogerii na nie uwagę :) Muszę kupić :) A ty gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)