Strony

wtorek, 13 listopada 2012

8.Avon "Outspoken by Fergie"

Zrobiłam sobie małą przerwę, ale już jestem z powrotem :) Zbyt dużo się ostatnio dzieje,  przez co jestem bardzo zmęczona. Jednak jak na razie wszystko idzie po mojej myśli i mam nadzieje, że dobra passa mnie nie opuści!

Dziś recenzja perfum firmy Avon "Outspoken by Fergie"

OPIS PRODUCENTA
Piosenkarka Fergie wprowadza swój pierwszy zapach we współpracy z firmą Avon. Zapach dla silnych i odważnych kobiety, które są pełne poczucia własnej wartości i zrozumienia. Fergie jest piosenkarką, autorką tekstów i aktorką, kapryśną, kobiecą i tajemniczą. Zapach ukazuje jej osobowość, zmysłowość, uwodzicielskość i podkreśla brak kompleksów.

MOJA OCENA:
Outspoken odkryłam przypadkiem i mogę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona. Co do zalet to powiem, że zapach jest  przyjemny dla nosa, nie boli od niego głowa, długo się utrzymuje i ma ładny flakonik. Zapach  podobno jest w owocowej nucie- jednak ja nie wyczuwam żadnych owoców, ale i tak zapach mi się podoba! Kosztował trochę ponad 50 zł.






Zostałam znów nominowana do "Liebster blog" . Tym razem przez Malinę i Agnieszkę :))) To już moja 3 nominacja :)))) A więc odpowiedzi :
1.Książka czy film?
Film
2.Naturalny kolor włosów czy farbowane?
Hmm.. chyba jednak naturalne :)
3.Wg Ciebie najlepiej ubrana polska celebrytka?
Nie mam pojęcia :D
4.Twoja najlepsza sentencja życiowa?
"Never a failure, always a lesson."
5.Co byś zmieniła na świecie, gdybyś mogła?
jest jedna sprawa, jednak blog to chyba nie jest odpowiednim miejscem pisania o tym :)
6.Jaką część biżuterii najlepiej lubisz?
Kolczyki
7.Pies czy kot?
Pies
8.Ulubiona strona internetowa?
google.pl :D
9.Ulubiona piosenka?
Zbyt trudny wybór, muzyka jest moją największą pasją. Rihanna jest moją ulubioną piosenkarką :)
10.Czekolada czy lody?
Lody koktajlowe mmm..
11.Ulubiony kolor na paznokciach?
Czerwień! Mam na paznokciach akurat :D
1. Szampon koloryzujący czy farba?
szampon koloryzujący
2. Szminka czy błyszczyk?
szminka o jasnym odcieniu
3. Wakacje w kraju czy za granicą?
za granicą
4. Płaszcz czy kurtka?
płaszcz
5. Uczysz się czy pracujesz?
uczę się , ostatni rok na szczęście :D
6. Włosy związane czy rozpuszczone?
rozpuszczone
7. Umiesz piec?
umiem, kiedyś coś upiekę i wstawię na bloga :D
8. Na bezludną wyspę możesz zabrać 3 rzeczy i co by to było? 
Jeśli chodzi o RZECZY to komputer,aparat i ..... -brak weny :D
9. Jakie zwierzątko chciała byś mieć w domu?
mam psa i jeden zwierzak w zupełności mi wystarczy :)
10.Robisz zakupach w sklepach takich jak "second hand"?
a właśnie nie! Dużo dziewczyn ,blogerek reklamują te "second handy" ,że tam można znaleźć "perełki" Jednak ja tak nie uważam. Nie mam żadnych ubrań z lumpeksów i nie zamierzam kupować ich tam :) Wolę mieć tańszą ale nową rzecz ze sklepu niż markowe ubranie z lumpeksu :]
11.Czego nie lubisz u facetów?
tego ,że nie potrafią zagadać w cztery oczy tylko piszą na portalach społecznościowych w celu nawiązania znajomości -.-

6 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, fajnie że kolejny raz wzięłaś udział w zabawie:)
    A co do perfum to fakt mają fajny flakonik, ostatnio nawet zastanawiałam się nad zakupem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego zapachu, ale już kilka razy słyszałam, ze są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachu, ciekawe jak pachnie w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze jak czytam recenzje perfum to żałuję, że nie można ich przez internet powąchać

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te perfumy nie są warte takiej ceny (czasem są w katalogu za dużo wyższą, widziałam, że ce na dochodzi nawet do 80 zł)^^ i to za 50 ml.
    ja sobie ostatnio kupiłam w Rossmannku Pumkę Flowing w promocyjnej cenie 75 ml za 27,99 zł i jestem przeszczęśliwa :)
    Ale jeśli bym takiego Outspoken'a dostała np. na mikołajki, to bym nie płakała :) zapach faktycznie mają przyjemny :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny flakon, ale jestem ciekawa, czy warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)