Strony

niedziela, 18 listopada 2012

11.Kidabion


Niedziela jak zwykle dniem nauki. W związku z tym że przez dwa dni byłam w domu z powodu choroby teraz będę musiała wszystko nadrabiać.  Szczerze to nawet nie chciałam brać tego zwolnienia od lekarza, no ale nie było innego wyjścia. W tym tygodniu próbne matury z Operonem (o ile się nie mylę), także dziś uczę się podwójnie :D

Dziś coś z innej beczki, kapsułki Kidabion, które używam już od dawna. W  sumie są dla dzieci jednak z chęcią po nie sięgam. Mają wiele witamin oraz kwas  Omega-3(można go spotkać w rybach morskich). Używam go, aby mieć lepszą pamięć i według mnie się sprawdza . Ogólnie to nie lubię łykać jakikolwiek tabletek , szczególnie nie lubię tych ,które mają gorzki smak! Na szczecie mój Kidabion ma pomarańczowy smak i mogę go spokojnie rozgryźć  :D Kosztuje o ile dobrze pamiętam 25zł .








Używacie jakiś suplementów diety? :)

9 komentarzy:

  1. podoba mi się tutaj;d
    + obserwuje :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie !:)
    http://ghoostt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam że dla dzieci, mój synek nie chciał ich łykać więc mama łyka :)
    widzę że moje paznokcie są mocniejsze :) to na plus
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problem ze systematycznością w łykaniu czegokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jem Skrzypovitę i powiem Ci szczerze że szału nie ma :)
    Obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez jakiś czas łykałam Vigor, ale te tabletki są dla mnie za duże i zrezygnowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, naprawdę ciekawy blog:3 obserwuję i liczę na to ze się odwzajemnisz.
    Pozdrawiam, Autumn:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam :) Pomagają :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)