Strony

piątek, 4 stycznia 2013

38.Płyn micelarny Tołpa

Witajcie po małej przerwie :)
Musiałam odpocząć  i przemyśleć parę spraw. W najbliższym czasie chcę wybrać się w końcu na zakupy, spotkać ze znajomymi i mieć sesje zdjęciową,a przede wszystkim zrelaksować się . Zobaczymy co z tego uda mi się zrealizować:)
Dziś przedstawiam płyn micelarny Tołpa
 OD PRODUCENTA:

Spodobał mi się pewien tekst ,który producent zamieścił na butelce( na zdjęciu nie ujęłam tego).
Cytuję:
"być może niektóre nasze składniki posiadają zagatkowe nazwy. Ale prawda jest taka ,że żaden z nich nie znalazł się tu przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni"
"Trzy minuty to czas potrzebny na to,by oczyścić skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Inaczej 180 sekund,aby Twoja skóra mogła wziąć głęboki oddech"

MOJA OCENA:
Jest to mój pierwszy płyn micelarny-wcześniej dużo o nim słyszałam ,ale odstawiałam zakup jego na ostatnie miejsce w mojej liście. Myślę,że to był mój błąd! Ten kosmetyk jest moim kosmetycznym diamentem. Zamknięty w przezroczystej butelce z charakterystyczną zakrętką ,na którą się naciska w odpowiednim miejscu i już możemy nalać płyn na wacik i zacząć demakijaż. Jest bardzo wydajny 200ml (używam go już dość długo, a mam jeszcze pół opakowania) . Ze zmyciem makijażu nie ma problemu,nie trzeba trzeć,jest hypoalergiczny i przeznaczona dla skóry wrażliwej i bardzo wrażliwej, nie podrażnia skóry(dla zainteresowanych składem to ma  parabeny). Zostawia miłe uczucie po użyciu-skóra jest nawilżona, miękka,zrelaksowana,a co najważniejsze nie klei się ! Na zdjęciu widzicie pianę-spowodowane jest to tym ,że go wstrząsłam przed zrobieniem zdjęć :D Zapach-trochę dziwny,nie owocowy, trudno mi do czegokolwiek go porównać.

Używacie płynów micelarnych? Jakiego macie wśród nich ulubieńca?

44 komentarze:

  1. Ale fajny napis od producenta :) Ja uzywam, bo nie lubie sie bawic w mleczko, potem tonik, a do oczu jeszcze cos innego. Obecnie uzywam z Delii i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy wczesniej nie uzywałam, ale musze spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja prawdę mówiąc nie miałam płynu micelarnego- jeszcze;)
    a gdzie kupiłaś ten kosmetyk? bo jestem nim zainteresowana :D

    a na początku posta napisałaś, że planujesz zakupy? jakieś konkretne plany co do kupna, czy tak po prostu dla relaksu ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie stosowałam płynów micelarnych. Chwilowo używam mleczka do demakijażu i nawet mi to wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, co do produktu moze wypróbuję^^ chociaż używam płynu do demakijażu z Rimmel'a do oczu i płynu z AVON do buzi i przyznam że jestem bardzo zadowolona:33

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna receznja ;)
    pewnie że obserwujemy ja już obserwuje ;*

    life1ofmydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie testuję Avene i Eveline, choć jeszcze nie spotkałam nic co by pobiło biodermę sensibio :(
    nie próbowałam jeszcze tego z Tołpy, słyszałam w większości pochlebne opinie na jego temat :)
    Ci co robią ten płyn Tołpy produkują też ten płyn micelarny z Biedronki, mam zamiar go wypróbować, bo kosztuje kilka złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie używam Płynu micelarnego do tawrzy i oczu z Marion'u.:)
    A o tym jeszcze nie słyszam, może wypróbuję.
    Faajny blog, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obecnie używam płynu micelarnego z BeBeauty i bardzo go lubię :) Kosztuje jedyne 5 zł za 200 ml. Wcześniej nie miałam styczności z micelami i to chyba był mój błąd. Co do Tołpy - ma dość drogie kosmetyki, więc raczej się nie skuszę.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie mam przekonania do tych płynów, kiedyś miałam 1 i jeżeli chodzi o demakijaż to nie zmywał go wcale:/ i stad moje zniechęcenie.

    Z chęcią będę obserowała Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie używam płynu micelarnego AA do skóry wrażliwej :)


    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. barzo fajny blog pisałaś do mnie czy obserwujemy -ja juz obserwuję zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tego micelu, ja już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś używałam z La Roche i również byłam zadowolona z efektów ; ) Obecnie chcę zaopatrzyć się w BeBeuty - również Tołpy ; ) Co do obserwacji - jestem za! ; )
    Pozdrawiam!
    http://you-would-be-better.blogspot.com
    Juliet.

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze ujal mnie sam text ktory dodalas z butelki - zakupie go napewno

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam już wielu płynów micelarnych. Tołpy akurat nie, bo odstrasza mnie dość wysoka cena, a micele schodzą u mnie błyskawicznie. Polecam polować na Biodermę H20 w promocyjnych cenach, bo jest świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że obserwujemy :)
    Ja już :)
    +Świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero niedawno skusiłam się na buteleczkę micelarnego z bourjois i naprawdę jestem zakochana.

    http://hazajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie :) już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie :) już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na razie używam micela jedynie do zmywania oczu, może kiedyś przejdę na całą buźkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny jest krem do rąk z tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam ten z Bourjois! Jest naprawdę świetny, w dużym opakowaniu i naprawdę niedrogi :)
    A tołpie dam jeszcze szansę :)
    i pewnie, bardzo chętnie, już dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie uzywalam jesCze :) okej, obserwuje i czekam na ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem na tak :) juz Cie dodalam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo chwalę i moim ulubionym jest płyn z bourjois :) a jaka jest cena tego kosmetyku?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie słyszałam, że takie coś istnieje, ale mnie skusiłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam, ten wygląda ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem tyle - Tołpa.... W końcu i ja muszę coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna notka.:D

    Komuś na pewno się przyda.:p

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki ma fajny wygląd ;d xd

    http://www.facebook.com/MiloscBezWzajemnosciZawszeJestNajsilniejsza?fref=tck Polubisz i prześlesz link do paru online znajomych ? Byłabym bardzo wdzieczna

    Komentujesz? Obserwujesz? Robie to samo! ;*

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam jeszcze tego kosmetyku, a wśród płynów micelarnych nie znalazłam ulubieńca, choć czytałam, że biedronkowy płyn jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam jeszcze okazji używać płynów micelarnych :)
    +obserwujemy? dopiero zaczynam :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog; * zapraszam do siebie.
    Zaobserwowałam ;* http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. oo dobrze wiedziec. Chyba go kupię. Ja wcześniej używałam różnych płynów, ale zawsze makijaż ciężko schodził, a w dodatku mam bardzo wrażliwą skórę, więc większośc podrażniała moją twarz. Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używałam i nie używam, ale chyba też wypróbuje :)
    Obserwuje tak jak proponowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też o nim czytałam, ale dopiero co kupiłam mój z Ziaji i do testowania z Biedronki nowy płyn BeBeauty więc jak tylko te skończę to chyba skuszę się na Tołpę bo uwielbiam ich kosmetyki :)


    Także obserwuję i pozdrawiam :)

    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny blog :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładnie tuu! :)
    Zapraszam do mnie, zaobserwuj, skomentuj, a na pewno się odwdzięczę!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie próbowałam ale po Twojej recenzji chyba się skuszę :)

    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)