Strony

niedziela, 13 stycznia 2013

44. Kredka do oczu Vivien marine04

Witajcie!
Dziś przedstawiam kredkę do oczu Vivien marine  nr 04 niebieska. Bardzo się cieszyłam na myśl o niebieskiej kredce-zawsze kupuję czarną-jednak się nią rozczarowałam. Kredka jest bardzo twarda ,aż strach nią malować oczy! Wogóle  nie widać żadnego efektu po pomalowaniu nią na powiece. Na ręce jak ją wypróbowałam pomyślałam sobie-ale super pignentacja-no ale muszę zaznaczyć ,że  przycisnęłam ją mocno na dłoni czego bym napewno nie zrobiła w okolicy oczu.Prędzej bym oko sobie wydłubała niż zrobiła  taką kreskę jak na dłoni:D Co to za kredka? ;o


W sumie to szkoda mi jej wyrzucić... Może znacie jakieś sposoby aby była bardziej miękka? Chętnie wypróbuje :)

51 komentarzy:

  1. Połóż na kaloryferze kilka minut przed użyciem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki na pewno spróbuję :)

      Usuń
    2. Już umieściłam aplikację po prawej stronie na swoim blogu:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Też nie lubię twardych kredek ;/
    Ale kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor *.*


    Obserwujemy? :)
    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. połóz na kaloryferze albo przec minute pocieraj w recami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś też miałam bardzo twardą kredkę, nie wiedziałam co jest z nią nie tak.. Dopóki nie doczytałam, że to kredka do brwi :D Bez komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny szkoda że taka nieprzyjemna w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny materiał drugoplanowy. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam kiedyś niebieską kredkę do oczu, ale niestety gdzieś mi wsiąknęła i nie użyłam jej ani razu. i o. mam nadzieję, że znajdziesz jakiś sposób na tę kredkę, bo kolor jest śliczny i fajnie by wyglądał pewnie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, choć do mojego koloru oczu chyba by nie pasował...
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor bardzo ładny, jednak nie wiem jakie są sposoby by była bardziej miękka, na ogół nie używam kredek;) zapraszam również do mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwowanie jest już włączone po prawej stronie : )
    A gdybyś przed użyciem ją zmoczyła trochę we wrzątku/ ciepłej wodzie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetny kolorek!
    mi jak w kieszeni spodni nosze pomadki to strasznie się rozpuszczają, to może kredkę ponoś? :D:D a tak poważnie to nie wiem jak ją zmiękczyć...

    OdpowiedzUsuń

  14. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanką klasycznych czarnych kredek, chociaż czasami watro zaszaleć. :)
    Zapraszam na pretty-and-colour.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się na wzajemną obserwację ; )
    Ale ja Cie już obserwuje od dawna ; ) a Ty mnie przypadkiem nie ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor, ale ja wolę czarne :)
    No nie wiem, co Ci poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspólna obserwacja może być :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ok, ja już obserwuję :)
    ja jakis czas temu też skusiłam się na niebieską kredka, ale moja w przeciwieństwie do Twojej jest zbyt miękka ;/ rozmazuje się strasznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, bardzo mi się podoba :) Z chęcią dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post ! Blog też super . :D Oczywiście dołączam do obserwatorów .

    Zapraszam na mojego bloga http://lovesmilelifelife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też miałam tak samo z kredką ;/
    Dziękuje za komentarz na moim blogu! :)
    Chętne będe obserwowac twojego bloga :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wiem, jak oni robią te kredki! Albo są tak twarde, że nie idzie nimi malować, albo tak miękkie, że już po chwili się rozmazują :(

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tak samo z kredkami : (
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok, już obserwuję, teraz czekam na twój krok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Często mam tak, że kredka w sklepie wydaje mi się miękka, a później jest twarda. Wystarczy,abyś przed malowaniem kreski podtrzymała ogień zapalniczki nad kredką, oczywiście odczekaj chwilę, aż się ostudzi dzięki temu będzie miększa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog !

    ja już obserwuję :)

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog ♥
    Bardzo podoba mi się wygląd i w ogóle wszystko.

    Image-LOL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. brr... twarde kredziory, tego nie lubię :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również mam dwie takie twarde kredki i nie wiem co z nimi zrobić, trochę szkoda mi ich wyrzucić ale nie da się ich używać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda, ze okazala sie taka twarda bo kolor ma super ;d

    obserwujemy?? :)

    www.eve-aboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno musisz ją nieco podgrzać, bynajmniej ja tak robię gdy chcę, aby moja kredka do oczu była mięciutka i dobrze się aplikowała na powiece czy pod ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za komentarz ;) pewnie że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  35. też słyszałam o tym że podgrzanie pomoże;)
    fajny blog!
    zapraszam też do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak, tak faktycznie u Ciebie dłuugo nie byłam : D
    I zaczne wpadać coraz częściej ; D
    Nie no spoczko : )

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog ;*
    Obserwuję i mam nadzieję , żę się odwdzięczysz .
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam .

    http://paulinaaxdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne kolorki :) Ja polecam ostrą część na kilka sekund włożyć w płomień zapałki lub zapalniczki :) Mi to pomaga i lepiej się maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ją i niestety leży nieużywana.. :(

    OdpowiedzUsuń
  40. gdzie ją kupiłaś?? poszukuję czarnej kredki viviene od lat :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)