Strony

poniedziałek, 14 stycznia 2013

45. Moje włosy-styczeń

Witajcie :)
Dziś jestem tu tak na szybko. W związku z tym,że planuje zapuścić włosy i mieć jeszcze dłuższe niż dotychczas postanowiłam co jaki czas dodawać tu zdjęcie moich włosów i obserwować efekty.

Na dzień dzisiejszy prezentują się mniej więcej tak jak na zdjęciu obok. Nie są zadowalające,ale zobaczymy co mi się uda z nimi zrobić.

Hmm co do moich włosów to napewno są cenkie -niestety! Zawsze takie były od kąd pamiętam,podcinałam je reguralnie co 2-3 miesiące, brałam tabletki ze skrzypem ,używałam różnych szamponów i tym podobnych produktów, ale to i tak nic nie dawało...W sumie pogodziłam się już z myślą ,że takie będą ,ale mimo to próbuję dalej coś z tym zdziałać:)

Wiem  na zdjęciu mam  fałdkę we włosach ,która stworzyła mi się od bluzy z kapturem ,ale nie chciałam męczyć włosów prostownicą( unikam używania prostownicy)-chciałam aby wyglądały naturalnie :)

Dziś to na tyle:) Ktoś z Was również planuje zapuszczać włosy?:)

54 komentarze:

  1. Ja też planuję zapuścić włosy, jednak przez to, że codziennie je prostuje muszę co jakiś czas podcinać końcówki dlatego jak na razie nie daje im urosnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam długie włosy, teraz muszę podratować końcówki, czyli niestety je podciąć. Ale poświęcę się dla dobra włosów. A Twoje mają super blask :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zapuszczam włosy, długa droga przede mną. A Ty masz piękne włosy, takie świecące i widać że zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poczytaj koniecznie o naturalnych metodach pielęgnacji, zainteresuj się olejowaniem, mgiełkami, wcierkami, maseczkami i za jakiś czas nie poznasz swoich włosów :)
    bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania :)
    pozdrawiam,G.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie zapuszczam osobiście nie lubie długich włosków. srednie jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne włoski ;)
    ja już od dawna zapuszczam włosy ;3
    obserwuję i zapraszam do siebie c;
    http://galaxyswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włoski, ja używam prostownicy codziennie ;x


    Pewnie, że obserwujemy teraz Twoja kolej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zapuszczam :Dale po ślubie- ciach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie troszkę cienkie, ale za to dłuższe od moich, więc i tak zazdroszczę:) Ja również zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. długie ;)
    jasne że możemy się obserwować;) ja już obserwuję i czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja! :) ale i tak włoski masz dużo dłuższe ode mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam bardzo cienkie włosy, w sumie ciężko jest cokolwiek z nimi zrobić.
    A ty i tak masz już długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że zapuszczam. Pamiętaj jednak iż trzeba co jakiś czas podcinać końcówki :)
    Zapraszam na poniedziałkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zapuszczam ale moje włosy także są cienkie jak Twoje i niechętnie rosną. Przestałam je podcinać regularnie, bo i tak i tak za 3 miesiące mam porozdwajane... Zreszta wizyta u fryzjera mnie przeraża... ; > Ja zapuszczam a on i tak z 5-6 cm zawsze podetnie...pomimo, ze mówię, że tak z 2 cm.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na http://you-would-be-better.blogspot.com! ; )
    Juliet

    OdpowiedzUsuń
  15. Takich wlosow moge tylko pozazdroscic ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne masz włosy zawsze chciałam mieć takie jak ty długie i proste *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zapuszczam włosy całe życie :D
    obserwuję Cię :>

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie włosy *-*

    +obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od roku zapuszczam jak na razie średnie rezultaty. Długośc w miarę ok ale stan .. ohh dbam i dbam a rezultatów nie widać ale.. staram się i nie poddaje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Obserwuję + licze na rewanż! :)

    http://natalybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny masz kolor włosów :)

    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zapuszczam włosy :) Aplikacje masz ostatnią po prawej, dziwne, że Ci się nie wyświetla :(


    XOXO Cynamon

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja juz dwa lata zapuszczam, idzie mi bardzo powoli :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo, jakie piękne włosy! :)
    Również zapuszczam c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zapuszczam włosy i chce mieć takie trochę za pass <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też zapuszczam włosy ;)
    Długie już masz :d

    OdpowiedzUsuń
  27. Te zakręcone końcówki są urocze. Niestety jak masz cienkie włosy, to już raczej taka ich uroda. Moja siostra miała straszne pajęczyny i z wiekiem jej się to unormowało samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz taką długość jak ja ;)
    ja nie chodzę do fryzjera od 2 lat jedynie sobie sama końcówki przycinam by szybciej rosły, co prawda krzywo mam ścięte, ale i tak kiedyś będę musiała je wyrównać, a póki chodzę ciągle spięte.

    Obserwuję i dziękuję za komentarz
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. długie! i ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Piękne włosy <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz bardzo ladne wlosy!i dlugie!

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięĸuję za komentarz;*
    piękne masz włosy i taaaakie błyszczące*.*

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne włosy *.*
    ja już zaobserwowałam :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz śliczne i błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety muszę co chwilę podcinać włoski :( ale jak już zetnę całkiem to siano to będę zapuszczać ;)

    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękne, błyszczące włosy :)
    Życzę powodzenia w zapuszczaniu do wymarzonej długości :)

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  37. masz śliczne włosy! ;)
    ______
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. staram się zapuszczać ale zawsze wychodzi jakoś że obcinam. ^^ a ty masz świetne włosy *_*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja cały czas zapuszczam, tyle że włosy aż tak dużo rosnąć nie chcą :c

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeeej ile ja bym dała żeby mieć takie cienkie włosy jak Ty ! Ja mam gęste i grube jest ich mnóstwo, miałam przerzedzane a i tak jest ich dużo, nic nie można z nimi zrobić, fryzurki nie chcą się trzymać, masakra ;/ Prawie ciągle w kitce chodzę :D
    A włosy masz prześliczne !: )

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne masz włosy kochana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy i jak błyszczą! ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. więc zapuszczamy wspólnie :)to jedno z moich noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super włosy ;D
    Ja nie zapuszczam , mam już wystarczająco długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje włosy wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne włosy, ja też zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)