Strony

sobota, 26 stycznia 2013

50.Srebrny Eyeliner z Bell

Witajcie! W przyszłym tygodniu może być mnie trochę mniej. Chodzę na prawo jazdy i zbliża się egzamin praktyczny-także trzymajcie za mnie  kciuki! Dobrze,że testy mam już za sobą- w moim ośrodku szkoleniowym nowe testy zdało tylko ok.5  osób na 40! Oj tak,jest trudniej ;/

Dziś opowiem o srebrnym Eyelinerze z Bell, który kupiłam w Biedronce. Po pierwszym użyciu bolały mnie oczy! Podrażnił mi powiekę,ale nie chciałam wydawać pochopnych decyzji po jednym użyciu ,dlatego gdy aplikowałam go drugi raz wzięłam go trochę mniej.Dałam mu drugą szansę. No i z początku było OK,ale po godzinie eyeliner rozmazał się po całej powiece ;/ Po paru kolejnych dniach użyciach zauważyłam,że moja powieka tuż przy rzęsach jest lekko czerwona i swędząca. Dlatego z pewnością nie polecam! Zawiodłam się na całej lini,do tego pigmentacja też nie jest najlepsza! Wielkie rozczarowanie!



To na tyle :) Koniec ferii- o nie!

52 komentarze:

  1. Dobra recenzja:) Myślałam trochę czy może nie zakupić takiego eyelinera, ale jakoś się powstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam ten eyeliner tylko ze czarny i u mnie sprawdza się rewelacyjnie, wszystko pewnie od skóry zależy, albo te z brokatem wszystkie sa takie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z oczami trzeba uważać, jak coś podrażnia te okolice to najlepiej się tego pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze pamiętam to miałam kiedyś podobny eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co wiem to kosmetyki z Bell są naprawdę różne. Niektóre są naprawdę dobre, a inne nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam czarny i jest wspaniały. Dopiero uczę się posługiwania tym cudem i jak na mój "pierwszy raz" spisał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale dzięki za recenzję, na pewno się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, rozumiem ;( Moja mama też daje na prawo jazdy :) Też jest ciężko, ale trzeba być dobrej myśli :). Zapraszam do mnie : http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za prwo jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chyba się skuszę, ale na czarny, tak na sam początek z eyelinerami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam i to nawet dobrze że nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze.. a tak się na niego napaliłam, ale mówię nie! zobaczę więcej recenzji na blogach.. i dobrze zrobiłam. Większość dziewczyn narzeka na niego i ma podrażnione oczy.. a szkoda, bo polubiłam firmę Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze ze go nie kupilam...a sie na niego czailam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie kupuję brokatowych eyelinerów, bo nie używam ich nawet na imprezy, ale szkoda, że zawiódł. A co do testów, to słyszałam, że niektóre szkoły jazdy uczyły jeszcze wg starych zasad ;/ Koszmar. Trzymam kciuki, na pewno Ci się uda !

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam, ale nawet chyba by mi się nie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam złoty z Inglota i bardzo podobnie wygląda jak sie go zaaplikuje:)
    z Catris mam srebrny w słoiczku.
    trzymam za Ciebie kciuki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. przydał by sie! piękny

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za egzamin, moja szwagierka też zdaje, a te nowe testy, to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wolę klasykę, czyli czarny ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. prawie wyladowal u mnie w koszyku, wiec cale szczescie ze PRAWIE! Powodzenia z prawkiem:)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny jest !

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy jest ale wolę klasyczny czarny :)

    Obserwuję, rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam czarny i też jest totalną klapą :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cię na Liebster Blog Award:) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam ten eyeliner w wersji czarnej, w której aplikator jest troszeczkę inny - jak końcówka mazaka - co mi się nie spodobało. Wolałabym pędzelek, tak jak w przypadku Twojego - przyzwyczaiłam się do takiej formy nakładania linera ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. koniec ferii? ojj ja nawet jeszcze nie zaczęłam. :c

    OdpowiedzUsuń
  28. mam eyeliner z Bell, tylko że czarny. ;) i jest całkiem fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam ;) wolę jednak czarne eyelinery:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam taki turkusowy używam, żeby podkreślić niebieskie oczy sprawuje się świetnie (;!
    Dzięki za obserwacje i oczywiście się odwdzięczam tym samym!
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor śliczny!! ale na razie mam ban na zakupy;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam ten eyeliner i jest super :)
    Obserwuje i liczę na rewanż:
    http://free-your-mind-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny, moim ulubieńcem jest błyszczący szary :)
    A ja ferie dopiero zaczynam ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. oj, ja tez go kupilam, ale nie uzywalam jeszcze,,,taki szajz;/

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawi mnie jak będzie wyglądał na oku ;)!
    szkoda, że taki daremny :(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Również jestem nim zawiedziona... Kupiłam go przed Sylwestrem, by móc zrobić jakiś ekstra makijaż. I nic z tego nie wyszło, bo musiałam szybko zmazywać makijaż oka ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy nie potrafiłam sobie kresek dobrze namalować:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominujemy Cię do Liebster Blog Award!

    http://beauty-kaa.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny odcień ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Otagowałam Cię na moim blogu: www.maarengo.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny odcień .
    Dodajemy?
    Ja juz obserwuje
    Buziaki
    A

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaciekawił mnie, wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. No nie powiem, kaszana :/ Ja mam płynny cień z Avonu Super Shock - Vivid, boski jako eyeliner :) nie podrażnia oczu i jest trwały. Niedługo go zrecenzuję, bo się trochę obijam...
    Powodzenia na egzaminie! Ja myślałam, że padnę ze strachu, nigdy się nie stresowałam przed żadnym egzaminem... ale zdałam za 1 razem :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)
    Liczę na Ciebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  46. A u mnie się ferie nawet nie zaczęły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)