Strony

sobota, 12 stycznia 2013

43.Ciasto cielak/krowa


Dawno tu nie było jakiegoś przepisu kulinarnego. Postanowiłam to nadrobić.Przepis na  ciasto cielak/ krowa  zaczerpnęłam z jakieś  gazety bardzo dawno temu...
Aby nie przeciągać podaję przepis( na wielkość taką jak na zdjęciu) :
CIASTO:
1,5 szklanka mąki
0,5 szklanki mleka
0.25 szklanki oleju
1 jajko
1 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody
1 szklanka cukru
1 łyżki kakao
3 łyżki dżemu wiśniowego
Wszystko wymieszać i wylać na małą tortownice wysmarowana margaryną. Ciasto powinno być dość gęste
MASA TWAROGOWA:
0,25 kg twarogu
0,25szklanki cukru
0,50 kostki margaryny
1 jajko
Składniki zmiksować. Masę wykładać na ciasto robiąc łatki :) Piec w 160 stopniach przez 60 minut .
Prezentuje się tak:
Często poszukuje inspiracji kulinarnych w internecie i w gazetach. Czasami lubię sama poeksperymentować, macie tak samo ?:)

47 komentarzy:

  1. Wyglada na bardzo smakowite :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajowo, przepis sobie zapisuję :)
    Też czasami eksperymentuję w kuchni, choć wtedy różnie bywa ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię robić muffiny ;P Ale muszę kiedyś zrobić normalne ciasto :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakowite ! Niestety z moja " złotą " rączką do pieczenia nic nie wyjdzie, mimo to namowie mame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaaam ;)
    Ok, obserwuje i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz na moim blogu ! Zasugerowałaś wzajemną obserwację , ja się zgadam i obserwuję ! Zapraszam do mnie:http://slodkawisienka43.blogspot.com/ do koemntowania , czytani i obserwowania ! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa ja go chce spróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowicie wygląda. ;D obserwuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszności u mnie nazywa się to keks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda przepysznie :) aż mnie skręca na tej diecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, dziękuję za odwiedziny ;-)
    Oczywiście, że jestem za,
    A zatem.. obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda :)
    Jasne, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :)
    już obserwuję i oczywiście czekam na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obejrzałam,przeczytałam i...zgłodniałam :D zapachniało mi cielaczkiem hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje ;) + liczę na rewanż http://fashion-and-the-world-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam kiedyś takie ciacho- jest przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że nie tylko u mnie sobota była taka słodka - ja piekłam faworki i bezy:) Aż nie mogę zasnąć z tej słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zaproszenie, obserwuję;)
    A ciacho - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham to ciasto, dzięki za przypomnienie, muszę jak najszybciej zrobić :D
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe :) Jeśli chodzi o kuchenne eksperymenty, to wolę (o dziwo, bo jestem słodyczomaniaczką) te na słono. Wszelkiego rodzaju sałatki i surówki to mój konik ;) Dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmm takie pyszności a ja na "diecie" :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniaaaam... wygląda pięknie, zrobiłam się bardzo głodna ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Smacznie wygląda:)Ja czasem po prostu spontanicznie idę do kuchni, szukam jakiegoś przepisu, sprawdzam czy wszystko potrzebne jest i robię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejku ale bym zjadła takie ciasto. chyba dzisiaj je zrobię ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://www.tested-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm.. jak apetycznie wygląda ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm smakowicie wygląda to ciasto :D Chyba się skusze na upieczenie :)

    Dodaje do obserowanych

    XOXO Cynamon

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog! obserwuję, a jeśli interesuje Cię recenzja podkładu Rimmel Match Perfection, to zapraszam serdecznie w odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow jakie pomysłowe ;) muszę kiedys spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No i przez Ciebie znowu jestem głodna :P Wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie słyszałam o tym cieście, mimo że wiele przepisów przewinęło się przez moje rączki :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pięknie wygląda :) na pewno pyszne

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)