Strony

piątek, 11 stycznia 2013

42. Pomadka ochronna Bell

Tydzień temu będąc w Biedronce zobaczyłam kosmetyki Bell. Jak już wcześniej wspominałam zakupiłam pomadkę i srebrny eyeliner.
Dziś opowiem Wam o pomadce ochronnej, ponieważ eyeliner musi jeszcze trochę poczekać na recenzję:)

OD PRODUCENTA:
Usta wymagają szczególnej opieki przez cały rok.

Tę misję specjalną doskonale spełniają pomadki-balsamy Frutti i Natural – kosmetyki o nowoczesnej żelowo-woskowej strukturze.Tworzą na ustach elastyczną warstwę, stanowiącą tak pożądany i długotrwały „parasol” ochronny przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: słońce, wiatr, mróz.Pomadki kuszą jednocześnie przyjemnie słodkim aromatem i kolorowymi opakowaniami. Zawierają filtr UVB!

MOJA OCENA:
Z wszystkiich dostepnych pomadek Bell wybrałam tą,przyciągneła mnie swoim neonowym kolorem :) Od kiedy ją mam to praktycznie się z nią nie rozstaje.Ma zapach gumy balonowej (zbliżony do różowej orbitki) , świetnie nawilza usta ,ale nie utrzymuje się długo-dlatego mam ją zawsze pod ręką. Jest w solidnym plastikowym opakowaniu,zostawia na ustach ładny połysk i co najważniejsze znikły moje wyszuszone skórki na ustach :) Niestety pod wpływem temperatury się topi i gdy miałam ją w kieszeni,a następnie nałożyłam na ustach to się trochę kleiły  ;/ Kosztowała 2.50zł myślę, że jest warta swojej ceny:)

A jutro odsypiam wszystkie nieprzespane noce w tym tygodniu :D

36 komentarzy:

  1. Mam tą pomadkę, właściwie jej koniec. Uwielbiam <3 Muszę się zaopatrzyć w jej zapas.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach gumy balonowej- zapach z dzieciństwa! :) musi być świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zachęcająco :) Lubię takie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś też byłam w Biedronce! I kupiłam eyeliner i lakier do paznokci, nie mogłam się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię robić zakupy w Biedronce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie kolorek jak pomadki jak to mówią oczojebny :D nie dziwię się że zachęcił Cię do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię pomadki ochronne z Nivea :) A co do próbek - nic się nie płaci, ani za przesyłkę, ani za produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam obecnie Nivea truskawkowej, ale chyba mnie przekonałaś, żeby tamtej spróbować ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze używam pomadki firmy bebe niebieskiej. Bez żadnego specjalnego zapachu ani też nie ma super opakowania, ale o wiele lepsza niż z nivea. Świetnie regeneruje i nawilża, więc się z nią nie rozstaję :D pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką ale inną :PP w sensie niebieską, tez z biedry :)
    I też ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach gumy balonowej to przecież moje dzieciństwo :)
    Jak tylko wybiore sie znów do Biedronki- na pewno kupię sobie taka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki o zapachu gumy balonowej. Kiedyś miałam krem z filtrem o takim cudnym zapachu, szkoda tylko, że leciały do niego wszystkie pszczoły z okolicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam ale chce ją!

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda ciekawie, chyba kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie, a ja obiecałam sobie zużyć kilka błyszczyków i dopiero kupić nowy, ale zapach gumy balonowej...muszę go mieć!;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię, bo potwornie topi się...:/

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno temu używałam i właśnie miałam tak samo też się topiła pod wpływem ciepła:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać Twoje recenzje, bo są w nich wszystkie informacje, których potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez kupilam, wersje pomaranczowa i o dziwo za te marne 2.50 dzialanie jest swietne, chyba skusze sie na ta tez:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam, że ten eyeliner z Bell szczypie w oczy... też bym go kupiła, ale skoro szczypie..?
    Daj znać jak coś nie wypali :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusząco wygląda ten eyeliner. Chyba się przejdę do Biedronki. A pomadka również wygląda świetnie, ja mam już w domu tyle ich jednak, że na razie się wstrzymam. Uwielbiam pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta pomadka:)
    Dziekuję za wizytę na moim blogu:)Obserwuje:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam Darkowi pomadkę ochronna Sport firmy Bell, ale za nim zrobiłam zdjęcia zniknęła w Darka kieszeni. Pozdrawiam, poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubieńcem pomadkowym jest balsam Himalaya Herbals, a na noc Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście, ja już obserwuje i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę spróbować balsamu :)
    Dodaję do obserwowanych!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hihi jest naprawdę fajny :)) Ale przypomnialas mi, ze wlasnie maly problem z opakowaniem jest :D bo slabo sie trzyma wieczko...wiec nie praktykuje tego by latal w mojej torebce..jak juz go biore do torebki to do jakiejs kieszonki i wtedy jest ok :)
    Oczywiscie jezeli dasz suba ja sie odwdziecze tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taką samą pomadkę i cieplutko polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na słowo o eyelinerze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomadka mnie kusi, o kusi :) Ale muszę na razie zużyć Nivee i Nivee oraz Babe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)